در گزارش بلاگ سان مطرح شد؛

اشتغال زایی بسیج زنان برای بانوان

به گزارش بلاگ سان رئیس بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی بسیج زنان اشتغال زایی برای بانوان بوده که در روزهای کرونا با تولید اقلام بهداشتی، محقق شده است.

اشتغال زایی بسیج زنان برای بانوان

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباب همکاری بسیج زنان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، گفت: از شروع شیوع این ویروس، بسیج بانوان در زمینه تولید و توزیع اقلام بهداشتی بصورت ویژه عمل کرد و خیلی از پایگاه ها تبدیل به مراکز تولید ماسک و اقلام بهداشتی شد. هم اکنون نیز همچنان تولید اقلامی همچون ماسک، بسته بندی مواد شوینده و شیلدهای بهداشتی ادامه دارد.
وی اضافه کرد: طی یک سال قبل تولید این محصولات سبب اشتغالزایی و کارآفرینی برای بانوان خصوصاً زنان سرپرست خانوار شده است.
بیابانی با اشاره به مشارکت بسیج در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا عنوان کرد: در این مرحله نیز بانوان بسیجی همچون مرحله گذشته مشارکت فعال و مؤثری خواهند داشت. این مشارکت نیز در زمینه بیماریابی و مراقبت از مبتلایان و پشتیبانی از خانواده های بیماران خصوصاً بیماران نیازمند است.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور اشاره کرد: در این دوره کمک بانوان بسیجی به کادر درمان و مدافعان سلامت با قوتی بیش از پیش انجام می شود چونکه از شروع شیوع کرونا، بانوان بسیجی با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی در کنار کادر درمان خدمت رسانی می کردند. هم اکنون نیز باتوجه به شیوع مجدد کرونا، نیاز به این کمک رسانی بیشتر شده به همین دلیل بانوان بصورت داوطلبانه درخواست حضور در مراکز درمانی را داده اند.
وی درباب موضوع اشتغالزایی بسیج زنان برای بانوان عنوان کرد: یکی از برنامه های بسیج، ایجاد اشتغال برای بانوان کشور خصوصاً بانوان سرپرست خانوار با محوریت «اشتغال خانگی» است بنا بر این نیز همیشه دوره های آموزشی در پایگاه های بسیج برگزار می گردد و در تهیه سرمایه اولیه و تجهیزات شغلی نیز به بانوان کمک می نماییم. خوشبختانه تا حالا خدمات خوبی دراین زمینه ارائه شده و شاهد کارآفرینی های بسیاری توسط بانوان کشور بوده ایم.


منبع:

1400/02/24
22:12:26
0.0 / 5
364
تگهای خبر: آموزش , برنامه , خدمات , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
sunblog