دانشگاه تربیت مدرس اعلام كرد

زمان مصاحبه علمی برگزیدگان دوره های دكتری

دانشگاه تربیت مدرس، جدول زمان بندی برقراری ارتباط آزمایشی و مصاحبه علمی برگزیدگان علمی دوره های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ را اعلام نمود.

زمان مصاحبه علمی برگزیدگان دوره های دكتری
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس، در مورد اعلام نتیجه بررسی اولیه پرونده الکترونیکی و جلسه آزمون شفاهی داوطلبان دوره های دکتری این دانشگاه اعلام نمود: داوطلبانی که وضعیت بررسی نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی آنان در سامانه گلستان این دانشگاه "تایید" اعلام شده و مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی هستند، ضروریست طبق جداول زمانبندی تعیین شده جهت شرکت در جلسه مصاحبه علمی غیرحضوری(مجازی) اقدام نمایند.
داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان بندی برگزاری آزمون شفاهی در هر رشته، به آدرس
" https: //edu.modares.ac.ir//edu/news-events/news-content" رجوع کنند.
بنا بر اعلام این دانشگاه، نتیجه نهایی پذیرش حداکثر تا آخر مرداد ماه سال 1400 از راه بخش آموزش وبگاه دانشگاه، به نشانی https: //www.modares.ac.ir/edu اعلام خواهد شد.
دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: داوطلبان پذیرفته شده ملزم خواهند بود در زمان مقرری که متعاقبا توسط دانشکده و گروه آموزشی مربوط اعلام خواهد شد نسبت به عرضه گواهی ثبت نام و اصل مدارکی که در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری کرده اند، اقدام نمایند.
داوطلبان دوره دکتری دانشگاه تربیت مدرس، باید گواهی ثبت نام، اصل کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه)، نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشد.




منبع:

1400/03/17
14:04:15
0.0 / 5
392
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , دانشگاه , سیستم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
sunblog