در یك دانشگاه آمریكایی انجام می شود؛

عرضه محصولات اپل به دانشجویان برای یادگیری بهتر!

به گزارش بلاگ سان دانشگاه ˮویرجینیاˮ برای یادگیری بهتر دانشجویان سال اولی خود، یک پردیس هوشمند بوجود می آورد.

عرضه محصولات اپل به دانشجویان برای یادگیری بهتر!
به گزارش بلاگ سان به نقل از وواجوکیشن، دانشگاه ویرجینیا یونیون مشتاقانه اعلام نمود که یک تحول بزرگ در این دانشگاه به وجود می آورد.
در این برنامه دانشگاه ویرجینیا یونیون، برای دانشجویان سال اول امکانات فناوری عرضه می دهد و چندین محصول شرکت اپل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
بر این اساس، برای دانشجویان آیپد، قلم اپل، کیبورد هوشمند، ساعت هوشمند اپل و ایرپاد ایر تهیه می شود تا زندگی دانشجویی آنها بهبود یافته و از آموزش دانشجویان حمایت شود.
بر اساس این ابتکار عمل دانشگاه ویرجینیا یونیون، دانشجویان برای سبک زندگی دیجیتال و شرایط کار در آینده آماده می شوند.
دکتر "حکیم جی لوکاس"( Hakim J. Lucas) رئیس دانشگاه ویرجینیا یونین اظهار نمود: ایجاد یک پردیس هوشمند برای یادگیری دانشگاهی یک دانشجوی قرن ۲۱ حیاتی می باشد. شرکت اپل از محصولات، یرنامه ها و پشتیبانی یادگیری حرفه ای برخوردار می باشد که به دانشجویان این امکان را می دهد با استفاده از نوک انگشتان خود به کتاب ها، مطالب تحقیقاتی و کلاس ها دسترسی یابند.
وی افزود: همکاری ما بسیار فراتر از فناوری است. وقتی دانشجویان را برای ورود به محیط کار آماده میکنیم، برای نسل آینده ثروت تولید می نماییم.
بنابراین، همه دانشجویان سال اول دوره ۲۰۲۵ دانشگاه ویرجینیا یونیون مجهز به بسته های نرم افزاری خواهند شد که به آنها امکان یادگیری از هر مکان و هر زمانی را فراهم می آورد.
این دانشگاه ترجیح داده که محصولات شرکت اپل را در دسترس دانشجویان قرار دهد تا در موفقیت آنها پیشرفت قابل ملاحظه ای ایجاد شود.
علاوه بر این ها، در این طرح برنامه های توسعه دروس و برنامه نویسی به دانشجویان عرضه می شود تا برای شغل های در رابطه با فناوری و مهندسی آماده شوند.
ایرپاد ایر یک ابزار قدرتمند، با دوام و با قابلیت تحرک است که دسترسی عادلانه به خدمات یادگیری و دانشگاهی را برای همه دانشجویان عرضه می دهد. ساعت هوشمند اپل هم با استفاده از کیف پول این شرکت، امکان دسترسی به امکانات دانشگاهی و خرید غذا را فراهم می آورد و همه اینها تنها با یک ضربه روی ساعت هوشمند اپل میسر می شود.
با استفاده از ایرپادزپرو هم سلامت بهداشت و روان دانشجویان تحت نظر گرفته می شود.



1400/04/04
18:41:01
0.0 / 5
457
تگهای خبر: آموزش , برنامه , خدمات , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
sunblog