معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام مطرح كرد؛

تولد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر با پشتیبانی از زوج های نابارور

به گزارش بلاگ سان معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تولد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد اطلاع داد.

تولد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر با پشتیبانی از زوج های نابارور

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، سید مصطفی سید هاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و رئیس هیأت مدیره بنیاد ۱۵ خرداد بامداد سه شنبه در مراسم «آئین آغاز درمان ده هزار زوج نابارور و افتتاح سامانه جامع خدمات بنیاد ۱۵ خرداد» اظهار داشت: بسیار خرسندیم که اعلام نماییم تابحال با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر در خانواده هایی که بیشتر از ده سال چشم انتظار فرزند بوده اند به دنیا آمده اند.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اضافه کرد: تابحال این پروژه توسط بنیاد برکت پیش می رفت و از امروز این وظیفه به بنیاد ۱۵ خرداد واگذار شده است.
وی اظهار نمود: طبق تعاریف جمعیتی کشوری برتری دارد که جمعیتی متناسب و نوآور داشته باشد چونکه با رشد جمعیت استعدادها و نبوغ افراد رشد خواهد نمود.
سید هاشمی اظهار داشت: هم اکنون سه میلیون زوج نابارور داریم که به علل مختلف از داشتن فرزند محروم اند که بنیاد ۱۵ خرداد با پشتیبانی از ده هزار از این زوج ها کوشیده است تا چاره ای برای این مشکلات بیابد.
وی ضمن اشاره به حمایت و تسهیلات بلاعوض به زوج های نابارور تصریح کرد: هم اکنون بنیاد ۱۵ خرداد به خانواده های دارای فرزند به مادر تسهیلات یک میلیون تومانی بلاعوض و به پدر تسهیلات ده میلیون تومانی برای تأمین لوازم فرزندان اعطا خواهد نمود.
معاون هماهنگی ستاد اجرای فرمان امام با اشاره به اینکه ۱۴ درصد کسانی که متولد دهه ۱۳۶۰ هستند ازدواج نکردند، اظهار داشت: سه مساله مالی، مهاجرت از کشور و اشتعال دلیل عدم ازدواج آنها است.
در آخر این مراسم از سامانه جامع خدمات بنیاد ۱۵ خرداد رونمایی گردید.


منبع:

1400/04/12
16:37:43
0.0 / 5
434
تگهای خبر: پروژه , خدمات , رمان , مراسم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
sunblog