رئیس دانشگاه علمی كاربردی:

درصدد تصویب بخشنامه برگزاری دوره های آموزش ترکیبی هستیم

به گزارش بلاگ سان رییس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت های آموزش مجازی و هزینه های بالای آن برای کشور اظهار داشت: درصدد تصویب بخشنامه برگزاری دوره های ترکیبی در شورای گسترش آموزش عالی هستیم.

درصدد تصویب بخشنامه برگزاری دوره های آموزش ترکیبی هستیم
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید به همراه دکتر پیمان دانش کار آراسته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی، دکتر پیش بین رییس واحد استانی تهران غرب و تعدادی از روسا و مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی تهران غرب با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا از شروع کلاس های درسی این مرکز آموزشی بازدید کرد.
رییس دانشگاه علمی کاربردی در آیین گشایش کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا با اشاره به ماموریت دانشگاه که همانا برپایه مهارت افزایی همراه با برگزاری کلاس های عملی است اشاره کرد: در ابتدای فراگیری کرونا و نبود هیچ زیرساختی برای آموزش مجازی، این دانشگاه را با چالشی جدی مواجه ساخت که رفته رفته و با همت همه واحدها و دست اندرکاران حوزه های مختلف و کارشناسان بخش فناوری این دانشگاه، ظرفیت لازم برای برگزاری کلاس های مجازی به وجود آمد.
وی ادامه داد: تجربه آموزش مجازی برای دانشگاه های کشور هزینه داشته و نباید از ظرفیت این آموزش بسادگی گذشت، پس تعدادی از دروس دانشگاهی را می توان همیشه بصورت مجازی برگزار کرد.
دکتر امید، حرکت به سمت آموزش های حضوری برای دانشگاهی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی که بر پایه مهارت های عملی پایه گذاری شده است را بسیار مهم و بر نقش بارز استفاده از تجهیزات و دستگاه های در رابطه با هر رشته تاکید ویژه کرد.
ایشان سپس یادآورشد: برمبنای اجازه ستاد ملی کرونا، دانشگاه جامع علمی کاربردی نخستین دانشگاهی در کشور است که آموزش حضوری خودرا در بخش های نظریه و عملی در وضعیت فعلی کرونائی کشور آغاز نموده است.
رییس دانشگاه علمی کاربردی با ابراز امیدواری و تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی همگام با آموزش های حضوری در این دانشگاه و رعایت تزریق واکسن از طرف همه کارکنان این دانشگاه اضافه کرد: همه کارکنان دانشگاه شامل اساتید و دانشجویان از شهریورماه امسال شرایط تزریق واکسن را داشته اند و اساسا کسی نمی تواند در این خصوص عذری داشته باشد.
دکتر امید، بهره مندی همه دانشجویان کشور از بهترین اساتید دانشگاهی، کاهش هزینه های مراکز آموزشی و کاهش حضوری دانشجویان شاغل در دانشگاه ها را همچون مزیت های آموزش ترکیبی ذکر کرد.




منبع:

1400/08/18
11:27:14
0.0 / 5
432
تگهای خبر: آموزش , اساتید , دانشگاه , دستگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
sunblog