نماینده ولی فقیه در استان مركزی:

نرخ باروری در کشور نیازمند بازبینی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: نرخ باروری در کشور نیازمند بازبینی است و باید برای تقویت سیاست های جمعیتی برنامه ریزی نمود.

نرخ باروری در کشور نیازمند بازبینی است

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بامداد دوشنبه در دیدار با وزیر کشور، اظهار نمود: در چهار سال قبل باوجود این که شرایط سخت تر از گذشته بود، اما به نظر می آید با همه مشکلات همچون مشکلات در ارتباط با بنزین و غیره آرامش نسبی حاکم بود و تا حدودی برخی مشکلات حل شد.
وی افزود: در دوران انتشار کرونا هم یک جبهه گسترده کار و خدمت تشکیل و از نظر عملکرد در حوزه واکسیناسیون، استان مرکزی جزو استانهای برتر کشور است. بیمارستان آیت الله خوانساری در ابتدا به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد و همه نهادها همچون سپاه و بسیج و… در این عرصه و البته سایر حوزه ها همچون کمک به استانهای گرفتار سیل و زلزله پیش قدم و فعال بوده اند.
امیدواریم لایحه جمعیت گامی متحولانه رقم بزند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان نمود: متأسفانه تابحال تلاشهای ما در این خصوص به جایی نرسیده و باید اقدامات قابل ملاحظه ای در این خصوص اتفاق بیفتد. امیدواریم لایحه جمعیت گامی متحولانه در این خصوص رقم بزند. متأسفانه نرخ باروری استان که شش دهم است مطلوب نمی باشد و باید به ۲.۳ برسد. نرخ باروری در کشور نیازمند بازبینی است و باید برای تقویت سیاست های جمعیتی برنامه ریزی نمود.
دری نجف آبادی در انتها بیان نمود: مردم استان مرکزی برای حل مشکلات طی این سال ها پای کار بوده اند و امروز راهکار حل مشکلات تحقق بسیج مردمی و استفاده از ظرفیت های داخلی همراه با روحیه جهادی و انقلابی است که باید دولت سیزدهم به آن توجه داشته باشد.
وی تاکید کرد: امید است دولت جدید و مسئولین جدید در استان یک تحرک و تحول جدید ایجاد کنند. باید از این دوره که فرصت طلایی و گرانسنگی برای نظام و جمهوری اسلامی است با همت استفاده گردد.

1400/08/19
12:26:45
0.0 / 5
447
تگهای خبر: برنامه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog