خزعلی مطرح كرد؛

موانع پیش روی کسب و کار زنان روستایی برداشته می شود

به گزارش بلاگ سان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: موانع فراوانی که برای دریافت ضمانت و یا کسب مجوزهای کسب و کار بر سر راه زنان روستایی وجود دارد را رفع می نماییم.

موانع پیش روی کسب و کار زنان روستایی برداشته می شود

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، انسیه خزعلی امروز جمعه در جمع بانوان شاغل شهرستان کوهدشت در مدرسه علمی فاطمه الزهرا (س) این شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و با یادآوری نقش این بانوی بزرگ اسلام در تبیین حماسه عاشورای حسینی اظهار داشت: باید از حضرت زینب (س) درس بگیریم و از فرصت ها استفاده نماییم، همانطور که شهید عزیزمان سردار سلیمانی با الگو گرفتن از نقش حضرت زینب (س) از فرصت ها بهره بردند و در عصر حاضر حماسه آفرینی کردند.
معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان در حوزه زنان و خانواده اشاره نمود و تصریح کرد: دولت با تمام توان خود به میدان آمده تا مسائل و مشکلات استانهای مختلف پیگیری و برطرف شود.
وی افزود: ما هم در همین راستا تلاش خواهیم کرد در حل مشکلات مختلف این شهرستان ازجمله صدمه های اجتماعی و موانع توانمندسازی بتوانیم گامی مؤثر برداریم تا به یاری خداوند در سالهای آینده شاهد شکوفایی بانوان این شهرستان در عرصه های متعدد باشیم.
خزعلی افزود: از آنجائیکه معاونت امور زنان و خانواده استان لرستان را بعنوان پایلوت برای طرح راه اندازی کسب و کارهای پایدار خانوار محور برگزیده است، به نظر می آید که این شهرستان یکی از شهرستان هایی است که در مورد حل مشکلات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در زمینه رفع مشکلات طرح شده در روستاها، تسهیلات روستایی را افزایش خواهیم داد. همینطور تلاش می نماییم مشکلات و موانع فراوانی که برای دریافت ضمانت و یا کسب مجوزهای کسب و کار بر سر راه زنان روستایی وجود دارد، برطرف نمائیم.
بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست صمیمانه، برخی از بانوان این شهرستان به نمایندگی از اساتید، فرهنگیان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار به بیان مشکلات موجود پرداختند.


منبع:

1400/09/21
14:17:12
0.0 / 5
543
تگهای خبر: اساتید , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog