تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد

بلاگ سان: مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 تا اختتام روز شنبه 27 آذرماه تمدید گردید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال منحصراً بصورت اینترنتی و بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org انجام می شود.
تا روز گذشته بیش از ۱۸۵ هزار داوطلب جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند.
فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا اشاره کرد: به متقاضیان سفارش می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر طبق فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را بر طبق بندهای ثبت نام وارد نمایند.
وی اشاره کرد: متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت گرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.
زرین آمیزی اظهار نمود: متقاضیان علاقمند می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱، در مرحله نخست دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور _بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در آخر اشاره کرد: بر طبق برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در ایام چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود و متقاضیان لازم است در ایام دوشنبه ۲۶ و سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، قبل از این، اعلام شده بود که مهلت ثبت نام در این آزمون ساعت ۲۴ امشب سه شنبه ۲۳ آذر ماه به پایان می رسد.




منبع:

1400/09/24
13:05:46
0.0 / 5
590
تگهای خبر: آموزش , اینترنت , برنامه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
sunblog