سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام كرد؛

اجرای پویش یلدانه4 برای پشتیبانی از کودکان و خانواده های نیازمند

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از اجرای پویش یلدانه ۱۴۰۰ با هدف حمایت و همراهی با خانواده های نیازمند و کودکان بی سرپرست اطلاع داد.

اجرای پویش یلدانه4 برای پشتیبانی از کودکان و خانواده های نیازمند

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، وحید سلیمی اظهار داشت: پاسداشت سنت ها و رسوم کهن یکی از طریق های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود.
سلیمی در توضیح این پویش اضافه کرد: در پویش یلدانه سال جاری برنامه هایی نظیر همنشینی با عزیزانمان در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه ها، پایگاه های امداد و نجات، اورژانس، ایستگاههای آتش نشانی و همینطور حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده های شهدای سلامت در دستور کار خواهد بود.
سلیمی بیان نمود: خانواده هایی هستند که به علت مشکلات مالی قادر به تأمین لباس گرم و مایحتاج زندگی نیستند، داوطلبان هلال احمر در تلاشند تا سال جاری با اهدای بسته های معیشتی شب یلدای هموطنانمان را رنگین کنند.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در انتها اظهار داشت: این پویش برای چهارمین سال است که از جانب سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار می شود، در پویش «یلدانه ۳» خیرین و داوطلبان این جمعیت حدود ۳ میلیارد تومان مشارکت داشتند.



منبع:

1400/10/01
22:03:41
0.0 / 5
475
تگهای خبر: برنامه , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog