جلسات در حال برگزاری است

واکنش معاون رییس جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: جلسات حضور بانوان در ورزشگاه برای بازی های تیم ملی ایران درحال برگزاری است.

واکنش معاون رییس جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بانوان بامداد امروز سه شنبه در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافت و دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد.
خزعلی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.
وی ابتدا درباره شرایط تیم ملی بانوان اظهار داشت: این نسل از تیم بانوان می تواند به جام جهانی صعود کند و تاریخ ساز شود.
خزعلی اضافه کرد: امکانات خوبی در اختیار تیم ملی بانوان قرار گرفته است و برای نخستین بار با هواپیمای اختصاصی به مسابقات رفتند.
معاون رییس جمهور در امور زنان همین طور درباره آخرین وضعیت ورود زنان به ورزشگاه برای بازی های تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: جلساتش درحال برگزاری است. امیدواریم به زودی نتیجه اش اعلام گردد. تصمیم گیری کلان دولت می باشد. امیدواریم این کار صورت گیرد.
خزعلی در واکنش به اولتیماتوم فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه، اشاره کرد: هنوز که کسی نگفته است بانوان در ورزشگاه نیستند. اجازه بدهید تصمیمی که گرفته اند اعلام گردد.
در همین ارتباط مریم کاظمی پور معاون ورزش زنان هم به خبرنگاران اظهار داشت: این مساله در مراجع مختلف درحال حلاجی و بررسی است. از بخش های نظارتی و امنیتی تا سایر مراجع اجرائی که در این مساله باید نظرشان کسب شود. جلسات تخصصی رو به جلو است و با حمایت شخص خانم خزعلی جریان پیدا می کند. فکر می کنم در ایام آینده نتایج مقدماتی اش در صحن فوتبال کشورمان مطرح شود.
کاظمی پور درباره این که چقدر امیدوار است در بهمن ماه و در بازی تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات این اتفاق رخ بدهد، اظهار داشت: ما امیدمان به خدا است تا همه شرایط را تسهیل نماییم و همه بانوان از حقوق اولیه ورزشی خودشان برخوردار باشند. این هم یکی از آنها است. تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا علاوه بر اولویت های نظام جمهوری اسلامی، حقوق بین المللی فوتبال ایران را هم احصا نماییم و حضور بانوان را در تمام ورزشگاه ها و نه فقط فوتبال داشته باشیم.

1400/10/09
14:07:26
0.0 / 5
554
تگهای خبر: رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
sunblog