امتحانات اختتام ترم دانشگاه تهران غیرحضوری شد

به گزارش بلاگ سان معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام نمود: امتحانات اختتام نیمسال اول 1401 -1400 دانشجویان دانشگاه بصورت غیرحضوری و امتحان واحدهای عملی با تصمیم دانشکده ها بصورت حضوری انجام می شود.

امتحانات اختتام ترم دانشگاه تهران غیرحضوری شد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر محمود کمره ای با بیان این خبر اظهار داشت: امتحانات اختتام نیمسال اول ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ برای تمامی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تهران بنا بر تصمیم هیأت منتخب شورای دانشگاه، بصورت غیرحضوری برگزار می گردد.
وی درباره نحوه برگزاری آزمون واحدهای عملی نیز اظهار نمود: این واحدها بصورت موردی توسط دانشکده ها و بصورت حضوری و عملی برگزار می گردد.
دکتر کمره ای درباره وضعیت حذف اضطراری دروس در نیمسال جاری نیز اظهار داشت: تعداد واحدهایی که دانشجویان برمبنای بخشنامه رسمی می توانستند حذف نمایند محدود بود و در دوره کارشناسی ارشد هم اصلا حذف اضطراری پیش بینی نشده بود. اما برای رفع نگرانی دانشجویان در وضعیت ویژه کرونائی موافقت شد که دانشجویان کارشناسی ارشد هم حذف اضطراری داشته باشند.
وی اعلام نمود: دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند تا سه درس حذف نمایند و مدت حذف اضطراری هم دو روز تمدید و تمام نگرانی های دانشجویان برطرف می شود.
معاون آموزشی دانشگاه تهران همین طور درباره حذف ترم در وضعیت کرونا، اظهار نمود: برمبنای مصوبه وزارت علوم و همین طور برمبنای مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه تهران، به افرادی که مشکل ناشی از کرونا داشتند یک ترم مرخصی بدون احتساب در سنوات و در مواردی هم دو ترم مرخصی تعلق می گیرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، وی ادامه داد: درخواست افرادی که به سبب کرونا گرفتار مشکل شده اند، در کمیسیون بررسی و در صورت تایید، نیمسال مربوطه حذف می شود. آن نیمسال جزو سنوات تحصیلی دانشجو محسوب نمی گردد.




منبع:

1400/10/09
17:43:26
0.0 / 5
449
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog