دانشگاه شهید بهشتی اعلام كرد؛

شروع کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن

بنا بر اعلام دانشگاه شهید بهشتی، مهلت برگزاری جلسه دفاع در نیم سال اول سال تحصیلی 1401- 1400 برای دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تمدید شده و کلاس های آموزشی نیز از نیمه بهمن شروع می شود.

شروع کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، مهلت برگزاری جلسه دفاع در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ برای دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی تا ۲۴ اسفنـد ۱۴۰۰ تمدید گردید.
بر این اساس، تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویانی که تا مهلت تعیین شده با موفقیت دفاع کنند ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ درنظر گرفته خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم موفقیت دانشجو در دفاع تا مهلت مذکور، برابر مقررات اقدام خواهد شد.
انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه نیز از روز شنبه ۹ بهمن ماه شروع می شود و تا روز دوشنبه ۱۱ این ماه ادامه دارد. بر این اساس کلاس های آموزشی دانشجویان از ۱۶ بهمن شروع خواهد شد.
همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ نیز بعنوان زمان حذف اضافه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده و دانشجویان می توانند ۴ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به حذف تک درس خود اقدام نمایند.
طبق تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ کلاس های آموزشی دانشجویان برای نیم سال دوم تحصیلی تمام می شود و دانشجویان از روز شنبه ۲۱ خرداد تا اول تیر ۱۴۰۱ در امتحانات اختتام ترم شرکت می کنند.
همچنین یکشنبه ۲۲ تا سه شنبه ۳۱ خرداد نیز آزمون های گروه معارف دانشجویان شهید بهشتی در نیم سال دوم تحصیلی برگزار می شود.
براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های دروس نظری در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از شروع نیم سال اول سال تحصیلی ۰۱-۱۴۰۰، بصورت غیرحضوری و کلاس های دوره دکتری حضوری انجام شد.
به علاوه، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای انجام پایان نامه و رساله و کار در آزمایشگاه های تحقیقاتی فراهم بوده است.



1400/10/26
21:07:34
0.0 / 5
477
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
sunblog