معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

تا عید فطر اغلب دانشجویان به دانشگاه بازمی گردند

بلاگ سان: معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به اینکه بر بازگشت تدریجی تاکید داریم، اظهار داشت: می خواهیم تا عید فطر اکثریت دانشجویان را برای از سرگیری آموزش حضوری به دانشگاه بازگردانیم.

تا عید فطر اغلب دانشجویان به دانشگاه بازمی گردند
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا صالحی در مراسم استقبال از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که عصر امروز با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار نمود: دانشگاه بدون دانشجو مرده هست و در این دو سال آموزش مجازی روحی در دانشگاه جریان نداشت؛ اما امروز با حضور دانشجویان، شرایط خوبی در دانشگاه جریان پیدا کرده و باعث شادمانی ما است.
وی افزود: با تامل و بررسی های فراوانی که صورت گرفت، تصمیم گرفتیم که با آغاز ازسرگیری آموزش حضوری، پذیرای دانشجویان ورودی ۹۹ باشیم.
دکتر صالحی با تکیه بر این که حضور دانشجویان به صورت تدریجی انجام می شود، اضافه کرد: برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم تا عید فطر اکثریت دانشجویان را برای آموزش حضوری به دانشگاه دعوت نماییم تا دانشگاه به تدریج به شرایط عادی بازگردد.
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ضمن اشاره به شرایط دانشجویان برق این دانشگاه، اظهار داشت: در دانشکده برق حدود ۱۴۰۰ دانشجو و حدود ۷۰۰ دانشجو در دانشکده کامپیوتر داریم. این بدان معناست که حدود ۲۱۰۰ دانشجو در دانشگاه حضور داشتند.
وی خاطرنشان کرد: در این دو سال آزمایشگاه های دانشگاه تعطیل نشد و کارهای پژوهشی انجام شد.
دکتر صالحی با اشاره به اینکه بازگشت دانشجویان به دانشگاه با عشق و علاقه بیشتری نسبت به قبل از کرونا همراه می باشد، اظهار داشت: هم اکنون اساتید هم از بازگشت حضوری دانشجویان خوشحال هستند.
همینطور در این مراسم، دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی، سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هم اظهار نمود: با عنایت به این که آموزش در مقطع کارشناسی، اساس و مبنا است، آموزش حضوری را از این مقطع آغاز کردیم و پذیرای دانشجویان ورودی ۹۹ هستیم و مراسم های مختلفی را برای استقبال از دانشجویان دانشکده های مختلف در نظر گرفته ایم.
وی خاطرنشان کرد: حضور شما دانشجویان، شور و نشاط خوبی را به دانشگاه آورده است و تمام اساتید دانشگاه هم از حضور باردیگر دانشجویان در دانشگاه ابراز شادمانی کرده اند.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، مراسم استقبال از دانشجویان رشته های برق و کامیپوتر عصر امروز با حضور حدودا ۱۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در فضایی شاد و پرنشاط در دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد و در این مراسم چند تن از دانشجویان به اجرای موسیقی زنده پرداختند.




منبع:

1401/01/23
10:26:14
0.0 / 5
337
تگهای خبر: آموزش , اساتید , برنامه , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
sunblog