دانشجویان کارشناسی ارشد شریف به دانشگاه بازمی گردند

بلاگ سان: کلاس های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف از روز شنبه، 17 اردیبهشت ماه بصورت حضوری انجام می شود.

دانشجویان کارشناسی ارشد شریف به دانشگاه بازمی گردند
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام نموده که باتوجه به روند کاهش شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور و هماهنگی صورت گرفته با دانشکده ها و اداره امور خوابگاه ها، از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کلاس های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه بصورت حضوری برگزار می شود.
دانشجویان این دانشگاه می توانند جهت اطلاعات از جزییات تشکیل کلاس های خود از روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به سامانه آموزش دانشگاه شریف مراجعه کنند.
براساس اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، جهت مساعدت با دانشجویان، در وضعیت خاص و با ارائه دلیلهای موجه، امکان عدم رعایت کف واحد (۸ واحد) و حذف بیش از یک درس قابل بررسی بوده و لازم است دانشجو در زمان حذف تک درس که در بازه زمانی ۷ تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری صورت خواهد گرفت، درخواست خودرا بوسیله سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف به همراه مستندات و دلیلهای جهت بررسی ارسال نماید.
دکتر محمود سعادت، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف قبل از این در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به تاریخ های بازگشت دانشجویان این دانشگاه اظهار کرده بود: ما تاریخ ۱۷ اردیبهشت و ۱۶ خرداد ماه را برای مراحل بعدی حضور دانشجویان در دانشگاه ها در نظر گرفته ایم تا بخش دیگر از دانشجویان به خوابگاه ها و کلاس ها بازگردند. تعطیلات قبل از این دو تاریخ فرصت مناسبی است که دانشجویان ساکن شهرستان به تهران بازگردند و در خوابگاه ها ساکن شوند.
وی ضمن اشاره به ظرفیت کلاس های دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: از قدیم، دو نوع ظرفیت برای کلاس ها در دانشگاه صنعتی شریف وجود داشته که با عنوان ظرفیت امتحان و ظرفیت کلاس شناخته می شود. در مواقع امتحانات فاصله گذاری صندلی ها رعایت می شود و موقع کلاس ها فواصل عادی است. هم اکنون به علت لزوم رعایت مسایل بهداشتی، کلاس ها برمبنای ظرفیت امتحانی درحال برگزاری است تا فاصله اجتماعی رعایت شود و مشکلی در ارتباط با ابتلای دانشجویان به کووید-۱۹ پیش نیاید.
دانشگاه صنعتی شریف قبل از این نیز اعلام نموده بود که تمامی امتحانات اختتام ترم این دانشگاه برای تمامی مقاطع بصورت حضوری برگزار می شود.



1401/02/13
12:26:57
0.0 / 5
376
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
sunblog