تاریخ کنکور ۱۴۰۲ بزودی اعلام می شود

به گزارش بلاگ سان رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مقررات آزمون سال قبل برگزار می شود، از اعلام تاریخ دقیق آزمون سراسری بعد از نشست شورای سنجش و پذیرش اطلاع داد.

تاریخ کنکور ۱۴۰۲ بزودی اعلام می شود

به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به اینکه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برپایه مقررات آزمون سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، اظهار داشت: با عنایت به این که مصوبه جدیدی در مورد آزمون سراسری ابلاغ نشد آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۲ و اصلاح آن در سال ۱۳۹۵ برگزار می گردد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: تغییرات جزئی در ارتباط با ضرایب و سایر موارد مطابق هر سال در صورت تصویب در شورای سنجش و پذیرش اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کلیات برگزاری آزمون سراسری در سال ۱۴۰۲ تغییری نخواهد داشت و بعنوان مثال تأثیر سوابق تحصیلی به صورت حداکثر ۴۰ درصد تأثیر مثبت خواهد بود و مابقی نمره کل بر اساس نمره آزمون محاسبه می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان سنجش؛ او در آخر تصریح کرد: محاسبه سوابق تحصیلی داوطلبان بر اساس نمره دروس سال دوازدهم در نظام ۳-۳-۶ یا دروس دیپلم و پیش دانشگاهی در نظام قبلی که آزمون آنها به صورت سراسری و کشوری برگزار شده است به صورت حداکثر ۴۰ درصد تأثیر مثبت، به میزان سوابق تحصیلی موجود، خواهد بود.





منبع:

1401/04/25
12:57:10
0.0 / 5
311
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
sunblog