تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه اضمحلال خانواده و نابودی نسل آینده است.

تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، انسیه خزعلی در رشته توییتی در حساب کاربری خود درباره روز خانواده (۲۵ ذی الحجه) نوشت: در نقشه مهندسی کشور یکی از راهبردهای کلان فرهنگی تبیین، تشکیل، تحکیم، تعالی و ایمن سازی خانواده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه اضمحلال خانواده و نابودی نسل آینده است.
خزعلی اشاره کرد: تشکیل خانواده و کوشش برای آسان کردن آن، چه در جنبه های معنوی و فراهم کردن زمینه وصال زوجین و چه در جنبه های مادی و فراهم کردن لوازم ضروری ازدواج از قبیل تسهیلات، اشتغال و مسکن از با اهمیت ترین اولویت های مردم و دولت مردمی است.
وی اضافه کرد: تحکیم خانواده با آموزش مهارت های ارتباطی، تمرین تاب آوری، زندگی برای دیگری و با دیگری، مودت و گذشت و بالا بردن توان مدیریتی در ارتباط مؤثر بین اعضای خانواده شکل می گیرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اشاره کرد: ایمن سازی خانواده نیز با تعریف چارچوب های اخلاقی و تقید اعضا به میثاق ها در کنار پاک نمودن جامعه از جلوه های جنسی مختص به خانواده و پیش گیری از دخالت عوامل بیرونی حفظ و حراست می شود.

1401/05/10
12:31:26
0.0 / 5
358
تگهای خبر: آموزش , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
sunblog