اعلام جزییات برگزاری آزمون دکتری

بلاگ سان: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال 1402 از روز دوشنبه هشتم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

اعلام جزییات برگزاری آزمون دکتری
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، آزمون مقطع دکتری(Ph.D) سال ۱۴۰۲، بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می گردد.
پروسه برگزاری آزمون از ساعت ۸ بامداد شروع می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری آزمون، ساعت ۷: ۳۰ بامداد بسته خواهد شد، پس متقاضیان باید پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه هشتم اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
متقاضیان آزمون، جهت شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازنات سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای(شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی
(شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری و... ) ازکارت شرکت درآزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر طبق آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در جلسه و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند بامداد از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ پس از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
آزمون وروردی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲، بامداد پنجشنبه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر ازضوابط آزمون از برگه راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.




1401/12/06
13:58:52
0.0 / 5
372
تگهای خبر: آموزش , سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog