آماده باش هلال احمر برای باد و باران شدید در 9 استان

بلاگ سان: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از احتمال وقوع سیل و طوفان در 9 استان کشور آگاهی داد و اعلام نمود که در همین راستا نیز امدادگران این استانها به حالت آماده باش درآمده اند.

آماده باش هلال احمر برای باد و باران شدید در 9 استان

مرتضی مرادی پور در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی پیش بینی انجام شده و صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و کاهش دما در ایام چهارشنبه در استانهای ایلام، خوزستان، نیمه غربی و جنوب کرمانشاه، غرب کردستان و غرب و جنوب لرستان و در روز پنج شنبه، در استانهای ایلام، غرب و جنوب لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، بوشهر و غرب و جنوب هرمزگان وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران خود در این ۹ استان را به حالت آماده باش درآورده و امکانات و تجهیزات لازم برای پیشگیری و امدادرسانی به حوادث احتمالی را نیز در اختیار آنان قرار داده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: لازم است که مردم نیز یکسری نکات را رعایت نمایند. همچون این که در هنگام بارش باران از حضور در ارتفاعات و استقرار در حاشیه رودها و مسیل ها پرهیز کنند. در هنگام وزش باد نیز پرهیز از حضور در لبه پشت بام و بالکن ها، استقرار در زیر سازه های نیمه کاره و ناپایدار و... همچون هشدارهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.





منبع:

1402/08/23
13:40:09
0.0 / 5
211
تگهای خبر: رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
sunblog