پس از ۲۱ روز انسداد محقق شد؛

بازگشایی محور جنگل گلستان به خراسان شمالی

بلاگ سان: گلستان جاده ترانزیتی گالیکش به جنگل گلستان و خراسان شمالی که بر اثر وقوع سیلاب تخریب شده بود، بازگشایی شد.

بازگشایی محور جنگل گلستان به خراسان شمالی
فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان گالیکش شامگاه سه شنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با تأیید خبر فوق، اظهار داشت: از بامداد امروز تردد خودرو ها در محور ترانزیتی گالیکش به جنگل گلستان و خراسان شمالی که بر اثر سیلاب مخرب ۱۶ آبان امسال تخریب شده بود، بعد از بهسازی نقاط تخریب شده از سر گرفته شد.
محمدرضا میرنیا با اعلان اینکه این تخریب در محدوده چمن بید و پس از تونل جنگل گلستان رخ داده بود، افزود: به سبب شدت خسارات وارده، این جاده از همان روز تا حالا بسته شد که طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی نقاط تخریب شده ترمیم شد.
وی با اشاره به این که عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل بردگی این محور پرتردد شمال کشور با تلاش شبانه روزی مجموعه راهداری استان خراسان شمالی اجرا شد، اشاره کرد: محور مذکور بعد از گذشت قریب به ۲۱ روز از بامداد امروز مجدداً زیر بار ترافیک رفت.
فرماندار شهرستان گالیکش با تکیه بر این که هنوز دیواره های ساحلی در محدوده تخریب شده اجرا نشده و موقعیت در وضعیت کارگاهی است، افزود: باوجود بازگشایی محور به طول ۵۰۰ متر جهت تسهیل در رفت و آمد، مسافران و هموطنان باید هنگام تردد در این راه جانب احتیاط را داشته باشند تا سفری ایمن و سلامت را تجربه کنند.
وی درباب آخرین وضعیت جاده های کوهستانی شهرستان بعد از ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان و وقوع پدیده طبیعی باران و برف، اشاره کرد: در بعضی مناطق بالادست شهرستان، شاهد بارش ها بصورت برف بودیم و با تلاش مجموعه راهداری، همه محورهای مواصلاتی باز است.
رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان گالیکش رانندگی با سرعت مطمئنه و تجهیز خودرو ها به وسایل گرمایشی را از مهم ترین اقداماتی دانست که باید رانندگان انجام دهند و تصریح کرد: رانندگان در تردد از محورهای کوهستانی باک خودرو های خودرا با سوخت مناسب پر کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.




منبع:

1402/09/08
09:15:34
0.0 / 5
279
تگهای خبر: رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
sunblog