معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان البرز نهایی شد

بلاگ سان: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان البرز نهایی شده است.

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان البرز نهایی شد

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه دو جانبه اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در استان البرز که روز دوشنبه در محل معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان البرز نهایی شده و در شورای توسعه استان به امضا رسیده است، اظهار داشت: استان البرز جزو استان هایی است که برای ارتقا وضعیت زنان و خانواده، برنامه منسجم و با هدف گذاری های مشخص در جهت عدالت اجتماعی دارد.
وی افزود: یکی از زمینه های کاری ما در ارتباط با ارتقای وضعیت زنان و خانواده و انسجام اجتماعی، ارتقای تاب آوری اجتماعی است که امروز با حضور استاندار البرز موافقت نامه دو جانبه ای در این راستا به امضا رسید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: این طرح دو دوره در سال های قبل در نقاط مختلف استان البرز اجرا شده و سال جاری هم بعد از امضا این موافقت نامه اجرا می گردد.
ابتکار اضافه کرد: در نقاطی که مستعد صدمه های اجتماعی و اقتصادی هستند، دوره های آموزشی برای مردم با هدف ارتقا توانمندی های آنها برگزار می گردد و تسهیل گران مجرب در این حوزه برای کمک به ارتقا اعتماد به نفس و خودباوری مردم پیشبینی شده اند.
وی افزود: پیرو این امر موافقت نامه ای با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم که در نقاط مورد نظر، تعاونی هایی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی علاقمندان ایجاد نماییم و از تسهیلات بخش تعاون هم بهره برداری شود.

1399/03/21
12:35:02
5.0 / 5
2024
تگهای خبر: برنامه , مراسم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
sunblog