وزیر ورزش و جوانان:

باید فرهنگ ازدواج با رعایت كامل پروتكلهای بهداشتی را ترویج دهیم

سلطانی فر اظهار داشت: با استمرار انتشار كرونا نباید خللی در ازدواج صورت گیرد. باید فرهنگ ازدواج را با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی ترویج دهیم.

باید فرهنگ ازدواج با رعایت كامل پروتكلهای بهداشتی را ترویج دهیم
به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: به علت شیوع کرونا مدتی این جلسه برگزار نمی شد که امیدوارم بتوانیم از این پس به صورت مستمر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این جلسات را برگزار نماییم.
وی مبحث بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: با عنایت به اهمیت این و تأکیدات و تمرکز مقام معظم رهبری به جوانان در بندهای این بیانیه، لازم است تا این مورد در دستور کار جلسات بعدی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان قرار بگیرد تا تا شاهد تحقق بندهای آن و نقش سایر دست گاه ها در اجرای آن باشیم. اگر مجموعه ای باید در این خصوص اقداماتی انجام دهد، اساسا یکی از آنها ستادهای ساماندهی امور جوانان در کل کور است. وی ادامه داد: تلاش در پویش همت جوانانه، کمک مومنانه تحسین برانگیز است در این اقدام ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند توسط ۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان و هیأت های ورزشی مورد حمایت قرار گرفتند که از زحمات همه آنها تقدیر می کنم. وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با عنایت به استمرار انتشار کرونا باید تمهیدات و اقداماتی از این دست برای نیازمندان باز هم در نظر گرفته شود تا ملت قهرمان ایران این گردنه سخت را هم مانند دیگر گردنه ها در ۴۱ سال قبل با پیروزی پشت سر بگذارند. وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بعد از بهمن ماه ۹۸ کشور درگیر کرونا شد که از فعالیتهای مدافعان سلامت، مردم، دولت، رئیس جمهور، سایر دستگاه های دولتی و حمایت های مقام معظم رهبری از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا صمیمانه تشکر می کنم. سلطانی فر اظهار داشت: با وجود اینکه متأسفانه ۱۲ هزار نفر از هموطنان به علت کرونا فوت کرده اند، امید است بتوان با رعایت پروتکل های بهداشتی شدت بیماری را کم کرد و کارنامه خوبی در جهت خدمت به مردم در بحران کرونا داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه امروز می دانیم که این بیماری به سهولت جوامع بشری را رها نمی کند بر همین مبنا در این شرایط باید برخی سنت ها و آداب و رسوم گذشته را تغییر داد و با عزم و اراده ملت بر این مورد هم پیروز شد. در شرایط کنونی استفاده از اینترنت و فضای مجازی پررنگ تر شده و باید زندگی را با کمک این ظرفیت ها برنامه ریزی نمود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت توجه به تحکیم خانواده خاطرنشان کرد: ازدواج پیوند دو انسان است که می تواند باعث تحکیم بنیان های اجتماعی و فرهنگی جامعه و در نهایت سبب توسعه جامعه شود و نباید صرفا ازدواج را در چارچوب فردی دانست بلکه در جهت توسعه کشور است. سلطانی فر افزود: با استمرار انتشار کرونا نباید خللی در ازدواج صورت گیرد. باید فرهنگ ازدواج را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ترویج دهیم و این مورد کار یک دستگاه نیست و دستگاه های مختلف باید در این خصوص مردم را قانع و تشویق کنند تا ازدواج ها با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد. برای مثال افراد می توانند ازدواج کرده و پس از اتمام کرونا مهمانی برگزار کنند. سلطانی فر درباره سند جامع اوقات فراغت در کشور هم اظهار داشت: سند جامع اوقات فراغت یک کار اساسی و جامع است که وزارت ورزش و جوانان با احصاء نظرات دستگاه ها دو سال روی آن کار کرده است و امیدواریم که برای نخستین بار سندی جامع در حوزه اوقات فراغت برای کل کشور داشته باشیم. در انتها این جلسه از تقی رستم وند، معاون وزارت کشور، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی وزارت کشور هم تقدیر گردید.


منبع:

1399/04/24
13:36:54
5.0 / 5
1728
تگهای خبر: برنامه , جوانان , رمان , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog