رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از آزمون دكتری اعلام كرد

اعلام نتایج آزمون دكتری نیمه اول شهریور

به گزارش بلاگ سان رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از پذیرش بیش از 24 هزار داوطلب آزمون دكتری در سال 99 آگاهی داد و اظهار داشت: نتایج اولیه این آزمون دهه اول شهریور اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون دكتری نیمه اول شهریور
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه صنعتی شریف صورت اظهار داشت: آزمون دکتری از بامداد امروز با شرکت تعداد ۱۷۹ هزار داوطلب شروع شد که در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی انجام شد.
ایشان سپس اشاره کرد: طبق گزارش های ارسالی آزمون در زمان خود شروع شده است و حدودا می توانم با اطمینان بالایی عنوان کنم که تمامی حوزه های امتحانی پروتکل های بهداشتی ابلاغی را بیشتر از آنچه که ما تصور می کردیم رعایت کردند و بعضی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ما نیز دراین زمینه ابتکاراتی را به خرج دادند که به تدریج کلیپ های آن منتشر خواهد شد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: ظرفیت پذیرش داوطلبان دکتری آزمون امسال، در مقایسه با سال قبل تغییری نکرده و حدودا ۲۴ هزار ظرفیت پذیرش تعیین شده است که ۱۴ هزار آن مربوط به دانشگاه های دولتی و ۱۰ هزار نفر آن نیز به دانشگاه آزااد و غیردولتی اختصاص یافته است.
دکتر خدایی اشاره کرد: پیش بینی می نماییم نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه اول شهریور اعلام گردد و در دهه دوم شهریور داوطلبان بتوانند انتخاب رشته کنند و بمنظور انجام مصاحبه، به دانشگاه ها معرفی شوند.
وی اشاره کرد: برمبنای مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مصاحبه دانشگاه ها برای داوطلبان به صورت مجازی انجام می گیرد و نیازی به حضور داوطلب در دانشگاه ها نیست. بدین سبب با توجه به این که برنامه زمانی این مصاحبه ها فشرده تر خواهد شد ما تلاش می نماییم تا اواخر مهر ماه نتیجه قطعی این مصاحبه ها اعلام گردد.




منبع:

1399/05/09
11:34:29
5.0 / 5
1433
تگهای خبر: برنامه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog