مسن ترین و جوان ترین داوطلب آزمون سراسری 99مشخص شدند

در بین یك میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ شركت كننده كنكور سال جاری،  براساس اعلام سازمان سنجش آموزش كشور مسن ترین داوطلب كنكور ۹۹ متولد ۱۹ تیر ۱۳۱۶ ساكن استان اصفهان بوده و جوان ترین داوطلب هم متولد ۲ شهریور ۱۳۸۴ ساكن شهر قدس استان تهران است كه هر دو در گروه آزمایشی علوم تجربی شركت كرده اند.

مسن ترین و جوان ترین داوطلب آزمون سراسری 99مشخص شدند
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، تعداد ۱۵۵ هزار و ۲۵۰ کارت برای آزمون بامداد روز پنجشنبه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۳۵۵ هزار و ۵۸۰ کارت هم برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی که آزمون آنها هم در بامداد پنجشنبه ۳۰ مرداد برگزار می گردد صادر گردیده است.
آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی بامداد روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه برگزار می گردد که برای این داوطلبان ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده که ۳۷۷ هزار و ۲۴ نفر آنها زن هستند. آزمون گروه آزمایشی زبان خارجی هم بامداد روز شنبه یکم شهریور ماه برگزار می گردد که برای داوطلبان این گروه آزمایشی هم ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ کارت صادر گردیده است.
همینطور آزمون سراسری سال ۹۹ در ۳۹۲ شهرستان، ۳۳۰۰ حوزه امتحانی و ۱۵حوزه امتحانی خارج از کشور برگزار می گردد.
به جز بسیج و ناظران وزارت بهداشت، ۱۷۵ هزار نفر بعنوان عوامل اجرایی در برگزاری کنکور سراسری مشارکت می کنند که این تعداد در سال ۹۸ بالغ بر ۷۰۰۰ نفر بود.
برپایه اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد داوطلبان کنکور ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ ۲۷۱ هزار و ۱۳ نفر بیشتر است.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، نتیجه اولیه آزمون سراسری هفته اول مهر ماه اعلام می شود و داوطلبان در این هفته می تواند به شکل مجازی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند و هفته اول ابان ماه هم اسامی نهایی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. کارنامه نهایی انتخاب رشته هم هفته دوم آبان از راه سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.




منبع:

1399/05/30
10:58:47
5.0 / 5
1315
تگهای خبر: سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
sunblog