آغاز ثبت نام دوره های كاردانی علمی كاربردی از امروز

به گزارش بلاگ سان ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی كاربردی  سال ۹۹ از امروز دوشنبه ۱۰ شهریور از راه سایت سازمان سنجش آموزش كشور شروع می شود.

آغاز ثبت نام دوره های كاردانی علمی كاربردی از امروز
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، بر این اساس، ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۹ از امروز دوشنبه ۱۰ شهریور به صورت اینترنتی شروع می شود و این مهلت تا روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه ادامه دارد و همه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.
همینطور گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی برپایه معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با عنایت به صلاحیت های عمومی داوطلبان برپایه ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد و برای هر یک از موارد فوق عرضه مستندات مربوط در زمان ثبت نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروریست.
داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش باید با رفتن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نمایند و بعد از تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
همینطور با عنایت به این که پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با رفتن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۳۷۶ هزار ریال بعنوان وجه ثبت نام و هزینه پیام کوتاه، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.
متقاضی باید بعد از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش، با رفتن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۹ و همینطور نحوه ورود به درگاه برای ثبت نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
بر مبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ موفق به دریافت مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند و چنانچه دانش آموزی احتمال می دهد که تا آخر شهریور ماه سالجاری (۱۳۹۹) موفق به دریافت مدرک دیپلم نمی گردد، موکداً سفارش می شود ثبت نام نکنند.
ازاین رو چنانچه دانش آموزی در یکی از کدرشته محل های انتخابی پذیرفته شود ولی تا آخر شهریور ماه سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت گواهینامه آخر تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی ایشان ملغی و اجازه ثبت نام نخواهند داشت.
سازمان سنجش آموزش کشور همینطور سفارش کرد متقاضیان بعد از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.



1399/06/11
22:51:27
5.0 / 5
1190
تگهای خبر: سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
sunblog