رئیس دانشگاه خبر داد

شروع مجازی سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه

به گزارش بلاگ سان رئیس دانشگاه شریف با تاكید بر اینكه سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف به صورت مجازی از شنبه آغاز می شود، اظهار داشت: برنامه ریزی كرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی كلاس ها به صورت تركیبی اجرا شود و دانشجویانی كه نیاز به خوابگاه ندارند در كلاس حضور پیدا كنند.

شروع مجازی سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر محمود فتوحی در بیست و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است، اظهار نمود: دانشگاه ها در ترم تحصیلی گذشته به سبب شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی را داشتند. دانشگاه شریف نیز ۱۲۰۰ درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به انتها رساند.
ایشان سپس اشاره کرد: ارزشیابی هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود، البته از این نظر سنجی ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد. شروع ترم جدید نیز مجازی است و با توجه به این که مطمئن بودیم کرونا ادامه پیدا می کند برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.
رئیس دانشگاه شریف اشاره کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس ها به صورت هیبریدی اجرا شود و حدودا تمام دانشکده ها که مشتاق برگزاری کلاس هیبریدی یعنی مجازی-حضوری در مقطع کارشناسی باشند و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند و سایر آنها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.
فتوحی عنوان کرد: ما برای برگزاری کلاس ها و اسکان دانشجویان به صورت ایمن و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، در این اجلاس روسای دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی و صنعتی امیر کبیر به صورت حضوری و روسای سایر دانشگاه ها به صورت مجازی، همین طور ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان حضور دارند.
مقرر شده در آخر اجلاس روسای دانشگاه ها خواسته ها، دغدغه ها و برخی چالش های خودرا برای سال تحصیلی جدید طی نامه ای اعلام کنند.




منبع:

1399/06/13
17:59:45
5.0 / 5
1054
تگهای خبر: برنامه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
sunblog