تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری باردیگر

بلاگ سان: مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی مجدد تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 شهریور ماه تمدید گردید.

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری باردیگر
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی از روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و پذیرفته شدگان این آزمون از همان روز می توانستند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
برمبنای تصمیم دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی سوال ۱۹۱ دفترچه A و معادل آن در دفترچه B سوال ۱۸۹ و در دفترچه C سوال ۱۹۷ و در دفترچه D سوال ۱۹۱ حذف شد که در کارنامه علمی (شامل نمره کل از ۶۰۰ نمره و رتبه در هر یک از پنج گروه آموزشی) اعمال شد و داوطلبانی که نمره کل از ۶۰۰ آنها کمتر از ۱۵۰ باشد مجاز به انتخاب رشته محل نیستند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل نیز تا آخر روز ۱۵ شهریور ماه مهلت داشتند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و بعد از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنمای انتخاب رشته خود اقدام نمایند که این مهلت برای دومین بار تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید گردید.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل در آزمون فوق هستند باید بعد از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته محل اقدام نمایند.
چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی سال ۹۹ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت بیش از ۱۴ هزار و ۶۷۸ داوطلب و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.




منبع:

1399/06/17
19:28:40
5.0 / 5
1146
تگهای خبر: سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
sunblog