امشب، آخرین فرصت انتخاب رشته دكتری وزارت بهداشت

بلاگ سان: مهلت انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشكی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشكی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ساعت ۲۴ امشب آخر می یابد.

امشب، آخرین فرصت انتخاب رشته دكتری وزارت بهداشت
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، برمبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ مهلت تمدید شده ی انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۲۴ شهریور ادامه دارد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir بارگذاری کنند تا این سوابق بوسیله دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.
همین طور داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خودرا جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه کننده همراه داشته باشند و داوطلبان دوره پژوهشی هم نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب امسال در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند و تمامی دانشگاه های علوم پزشکی موظف می باشند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و بر طبق سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند.




منبع:

1399/06/25
23:42:00
5.0 / 5
1049
تگهای خبر: سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
sunblog