رییس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام كرد

كلاس های حضوری با حداكثر ۱۵ درصد ظرفیت تشكیل می شوند

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح كرد: كلاس های آموزشی فقط بنا به درخواست اساتید و تأیید دانشكده به صورت حضوری تشكیل می شوند و تعداد دانشجویان حاضر در كلاس ها هم در شرایط فعلی از ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت یك كلاس بیشتر نخواهد شد.

كلاس های حضوری با حداكثر ۱۵ درصد ظرفیت تشكیل می شوند
دکتر حسین سلیمی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از پذیرش ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ دانشجو جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه علامه طباطبایی اطلاع داد و اظهار داشت: سالیانه حدود ۴۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود وارد این دانشگاه می شوند که ۴۰ درصد این دانشجویان از سیر شهرهای کشور هستند و احتیاج به خوابگاه دارند.
او همینطور به تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای ترم تحصیلی جاری پرداخت و اظهار داشت: دانشجویان قدیمی ما از ۱۵ شهریورماه فعالیت آموزشی خویش را به شکل مجازی شروع کرده اند و ما به تمامی دانشجویان اعلام کردیم اگر تصمیم بر این شد که برگزاری یک کلاس باید "حضوری" باشد، طول دوره برگزاری کلاس حضوری برای دانشجویان به مدت ۶ تا ۷ هفته خواهد بود و باقی کلاس ها باید مجازی برگزار شوند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: کلاس های آموزشی فقط بنا به درخواست اساتید و تأیید دانشکده به صورت حضوری تشکیل می شوند و تعداد دانشجویان حاضر در کلاس ها هم در شرایط فعلی از ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت یک کلاس بیشتر نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در ترم جاری به شکل مجازی آموزش می بینند، اظهار داشت: حدود ۲۷۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد دانشجویانی که در کشورهای خود امکان اتصال به آموزش مجازی ندارند در خوابگاه های دانشگاه مستقر هستند.
سلیمی در انتها با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در دوران انتشار کرونا ویروس تعطیل نشدند، اظهار نمود: تا آخر مهر ماه جاری دو پروژه بزرگ عمرانی یعنی پردیس تربیت بدنی و مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی به بهره برداری خواهد رسید.



1399/07/10
13:15:51
5.0 / 5
948
تگهای خبر: برنامه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
sunblog