مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها امشب اختتام می یابد

مهلت اختصاص داده شده برای ثبت نام در مرحله پذیرش دانشجو برمبنای سوابق تحصیلی دوره بهمن ماه سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، آخر وقت امشب، شنبه ششم دی اختتام می پذیرد.

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها امشب اختتام می یابد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، متقاضیان پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده اند، باید توجه نمایند که ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی تا آخر وقت امروز شنبه ششم دی ماه انجام می گیرد.
با توجه به این که گزینش دانشجو در این مرحله برمبنای سوابق تحصیل (معدل کتبی دیپلم) صورت خواهد گرفت؛ پس همه متقاضیان (دیپلمه های نظام آموزشی ۳-۳-۶، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم چهارساله دبیرستان و همین طور دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند) باید معدل کل و یا معدل کتبی خودرا به صورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج کنند.
همین طور متقاضیان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، باید معدل کل دیپلم متوسطه خودرا عیناً در بند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج کنند.
بعد از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند بعد از دریافت شماره و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود باخبر شوند.



1399/10/07
12:53:33
0.0 / 5
398
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
sunblog