در گزارش بلاگ سان مطرح شد؛

افزایش وام ازدواج جوابگوی مشكلات جوانان برای تشكیل خانواده نیست

به گزارش بلاگ سان مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان اظهار داشت: باتوجه به وضعیت تورم در کشور، افزایش وام ازدواج هم جوابگوی مشکلات جوانان برای ازدواج نیست.

افزایش وام ازدواج جوابگوی مشكلات جوانان برای تشكیل خانواده نیست

اعظم کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباب بودجه معاونت ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: با اهمیت ترین بخش بودجه معاونت جوانان مربوط به افزایش وام ازدواج بود که پیشنهاد افزایش این وام به رقم ۷۰ میلیون داده شد و مجلس باید درباره آن تصمیم گیری کند و هنوز رقم قطعی معلوم نیست.
وی اضافه کرد: البته حتی رقم افزایشی هم باتوجه به وضعیت تورم کشور پاسخگوی مشکلات جوانان و تشکیل خانواده نخواهد بود و بعنوان یک مشوق برای ازدواج محسوب نمی گردد بلکه تنها یک امر کمکی محسوب می شود.
مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان گفت: از طرفی در صورت افزایش وام ازدواج، بانک مرکزی مجبور است تا تضامین بیشتری را از متقاضیان دریافت وام درخواست کند و این امر شرایط دریافت وام را برای زوجین سخت تر می کند.
کریمی اشاره کرد: در نشست اخیری که با فراکسیون زنان مجلس داشتیم بر موضوع ایجاد طرح های تشویقی و ایجاد حمایت هایی علاوه بر وام ازدواج برای ازدواج جوانان تاکید داشتیم و امیدواریم که مجلس یازدهم بتواند در کنار پرداخت وام ازدواج طرح های دیگری را برای تسهیل شرایط تشکیل خانواده بوجود آورد.



منبع:

1399/10/24
13:25:29
0.0 / 5
425
تگهای خبر: جوانان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
sunblog