اختصاص مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشكی

بلاگ سان: مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400تمدید شد.

اختصاص مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشكی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، این مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از ۲۳ فروردین ماه بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت شروع می شود و تا ۲۵ این ماه ادامه دارد.
داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام نمایند. همین طور داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند یا ھزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی به سبب اتمام مھلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام کنند، می توانند در مهلت تعیین شده برای تکمیل پروسه ثبت نام خود اقدام نمایند.
بعد از پرداخت ھزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود بوسیله انتخاب گزینه ثبت نام جدید و پرداخت ھزینه مبادرت به ثبت نام کند.
منابع، جدول رشته ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در رشته های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد.
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه ۱۳۹۹ بوسیله سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس https: //www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.
برمبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد.
مقطع کارشناسی تکنولوژی آموزشی به رشته ھای مجاز جهت شرکت در آزمون رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اضافه شده و مقطع کارشناسی رشته زیست جانوری به رشته ھای مجاز جهت شرکت در آزمون رشته علوم تغذیه اضافه می شود.




منبع:

1400/01/16
11:31:21
0.0 / 5
418
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , اینترنت , سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
sunblog