كرونا، دانشگاه های كره جنوبی را باردیگر به تعطیلی كشاند

شیوع مجدد ˮکرونا ویروسˮ در دانشگاه های کره جنوبی، سبب شد کلاس های درس این دانشگاه ها به شیوه آنلاین بازگردند.

كرونا، دانشگاه های كره جنوبی را باردیگر به تعطیلی كشاند
به گزارش بلاگ سان به نقل از یودبلیونیوز، کمتر از یک ماه است که از آغاز ترم بهاری در دانشگاه های این کشور می گذرد و شیوع کروناویروس در دانشگاه های سئول؛ پایتخت کره جنوبی سبب شده که برگزاری کلاس ها به شیوه آموزش آنلاین بازگردد و دانشجویان هرچه زودتر تحت آزمایش مبتلا شدن به کووید-۱۹ قرار بگیرند.
در دانشگاه "سوگانگ" در غرب سئول، از ۲۵ مارس، مجموعا ۸ دانشجو مبتلا به کووید-۱۹ شده اند که همه آنها در خوابگاه اقامت دارند.
در این راستا، این دانشگاه به شیوه آموزش آنلاین بازگشته و برای پیشگیری از انتشار بیشتر ویروس، ورود دانشجویان از خارج، به محوطه دانشگاه را ممنوع اعلام نموده است. وضعیت چند دانشگاه دیگر هم به همین منوال است.
همچنین، گزارش های انتشار یافته از جانب کره جنوبی از آن حکایت می کند که اغلب دانشگاه های خصوصی و غیرانتفاعی کره جنوبی در حال از دست دادن پول هستند.
از هر دانشگاه خصوصی این کشور، مخارج سه دانشگاه بیشتر از میزان درآمد آنهاست. این مخارج طی ۶ سال گذشته ۲.۴ درصد افزایش یافته است.
علت این امر تا حدودی به مسدود شدن روند افزایش شهریه ها در ۱۰ سال قبل برمی گردد. اما علت اصلی این است که تعداد دانشجویان کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.




منبع:

1400/01/16
20:33:21
0.0 / 5
419
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
sunblog