معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد

زمان شروع کلاس ها از 27 شهریور

به گزارش بلاگ سان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از تمدید مهلـت دفاع از آخر نامـه های کارشناسی ارشد و رسالـه های دوره دکتری این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی از ۲۷ شهریور به صورت مجازی آغاز خواهد بود.

زمان شروع کلاس ها از 27 شهریور
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر افضلیان، ضمن بیان این مطلب از تمدید زمان دفاع از رساله های تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اطلاع داد و اضافه کرد: با عنایت به شرایط حاصل از اوج همه گیری کووید ۱۹ و با هدف مساعدت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برای حل مشکل آن گروه از دانشجویانی که در مرحله دفاع قرار دارند، مهلت دفاع از رساله های کارشناسی ارشد و رساله دوره دکتری تا ۳۱ شهریور و مهلت برگزاری ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ تمدید گردید. امیدوارم با افزایش این زمان، دانشجویان مذکور بتوانند در زمان مقرر فارغ التحصیل شوند.
او همینطور درباره شروع سال تحصیلی اظهار داشت: برپایه تقویم آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، ثبت نام دانشجویان طی سه روز از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه صورت خواهد گرفت و کلاس های درس نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۷ شهریور شروع می شود.
معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی درمورد زمانبندی ثبت نام دانشجویان ورودی جدید اظهار نمود: پذیرش غیرحضوری ۳۷۰ دانشجوی دوره دکتری ورودی جدید طی هفته گذشته انجام شد و برپایه برنامه ریزی های صورت گرفته، انتخاب واحد این دانشجویان هم از ۲۰ شهریور انجام می شود. پیشبینی این است که تا اواخر شهریور نتایج نهایی دوره کارشناسی اعلام گردد و سال تحصیلی این گروه از دانشجویان هم ابتدای نیمسال آغاز شود. با عنایت به تاخیر در برگزاری آزمون دوره کارشناسی ارشد، به احتمال قوی نتایج این دوره در اواخر مهرماه اعلام خواهد شد، ازاین رو برنامه ریزی ها برای برگزاری ترم فشرده برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید صورت گرفته است.
دکتر افضلیان، از برگزاری کلاس های به صورت غیرحضوری خـبرداد و افـزود: با شدت همه گیری کرونا و برای حفظ سلامت دانشجویان، امکان برگزاری حضوری کلاس ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وجود ندارد؛ برپایه مصوبه هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های دروس نظری به صورت غیرحضوری برنامه ریزی شده اند؛ درصورتیکه شرایط اجرای حضوری کلاس ها در طول نیم سال مهیا شود، ترم به صورت حضوری ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، او در آخر خاطـرنشان کرد: تجربه برگزاری سه ترم غیرحضوری، سبب شده دانشجویان و اعضای هیات علمی کاملا به این شیوه مسلط شوند و با توسعه و ارتقاء زیرساخت های دانشگاه در حوزه یادگیری الکترونیکی، ان شاءالله فرایند یادگیری غیرحضوری در ترم جدید به خوبی اجرا خواهد شد.




منبع:

1400/06/10
11:37:16
0.0 / 5
560
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , برنامه , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
sunblog