اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور

به گزارش بلاگ سان تفاهمنامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام پزشکی کشور برای ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور منعقد شد.

اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، سید امیرپاشا طبائیان، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از انعقاد تفاهمنامه ای جهت ارتقای سطح آموزش پزشکی در کشور اطلاع داد و اظهار داشت: معاونت آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی تهران بزرگ به منظور گسترش فعالیتهای آموزشی و همینطور استفاده از دانش و تجربیات اساتید دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران مبادرت به عقد تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران کرده است.
وی افزود: از همین رو دانشگاه علوم پزشکی تهران بعنوان پیش قدم در امور آموزشی موافقت خویش را در این حوزه اعلام نمود و در تاریخ ۲۲ آذر ماه این تفاهمنامه به امضا رسید. از مهم ترین مفاد این تفاهمنامه میتوان به برگزاری سمینارها، وبینارها و کارگاه های تخصصی با کسب امتیاز بازآموزی و عرضه گواهینامه های مشترک معتبر اشاره نمود. از دیگر مفاد مهم دیگر این تفاهمنامه میتوان از آموزش همگانی و آموزش جامعه با استفاده از تمام منابع موجود نام برد و نظام پزشکی تهران و دانشگاه موظف شدند در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
طبائیان افزود: نظام پزشکی تهران بزرگ می تواند در صدور گواهینامه هایی که نیاز دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی است، پیش قدم باشد، از طرفی میتوان کارگاه های تخصصی مورد نیاز در حوزه علوم پزشکی را برگزار و گواهینامه صادر کرد که دریافت این گواهینامه ها می تواند در آینده شغلی فارغ التحصیلان علوم پزشکی بسیار اثربخش باشد و با پای کار آمدن نظام پزشکی تهران صدور گواهینامه برای دوره هایی که برگزار می شود، تسهیل می شود.
معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بیان نمود: در نخستین قدم یک وبینار مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار می شود و نظام پزشکی تهران مرجع صدور گواهینامه خواهد بود، باید توجه داشت که فارغ التحصیلان علوم پزشکی به امتیازهای بازآموزی جهت راه اندازی مطب نیاز دارند، همینطور شرکت در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها در ارتقای سطح هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش تکمیلی پزشکان کاربرد خواهد داشت.
به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبائیان یادآوری کرد: به صورت کلی تفاهمنامه منعقد شده در ارتقای آموزش پزشکی جامعه علوم پزشکی سراسر کشور نقش خواهد داشت؛ چون که دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها شرکت نمایند.



1400/09/27
11:49:52
0.0 / 5
619
تگهای خبر: آموزش , اساتید , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
sunblog