آخرین تصمیم وزارت علوم برای برگزاری امتحانات آخر ترم دانشجویان

به گزارش بلاگ سان وزیر علوم با تکیه بر این که دانشگاه ها را مجبور به برگزاری ˮحضوریˮ امتحانات آخر ترم نکردیم، اظهار داشت: این اجازه به دانشگاه ها داده شده تا بر مبنای شرایط خود در مورد نوع برگزاری امتحانات تصمیم گیری کنند.

آخرین تصمیم وزارت علوم برای برگزاری امتحانات آخر ترم دانشجویان
دکتر محمد علی زلفی گل در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: تصمیم گیری در مورد برگزاری حضوری یا مجازی امتحانات آخر ترم دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر عهده دانشگاه ها گذاشته شده است و الزامی از جانب وزارت علوم برای برگزاری حضوری امتحانات وجود ندارد.
وزیر علوم همینطور تصریح کرد: البته دانشگاه هایی که می خواهند امتحانات آخر ترم خویش را حضوری برگزار کنند، شرایط را بسنجند و بر مبنای شرایطی که دارند امتحانات آخر ترم دانشجویان را "حضوری" کنند؛ چون که دانشجویانی که غیربومی هستند در صورت حضور در دانشگاه ها برای امتحانات نیازمند اسکان در خوابگاه ها هستند.
وی تصریح کرد: بعضی از دانشگاه های ما در حد کافی امکانات خوابگاهی و سلف سرویس برای عرضه خدمات رفاهی و اسکان دانشجویان دارند در نتیجه می توانند آزمون های آخر ترم جاری دانشجویان را به صورت حضوری برگزار کنند اما برخی دیگر از دانشگاه ها هنوز آمادگی پذیرش دانشجویان از این جهت را ندارند ازاین رو آزمون های آنها به شکل مجازی برگزار می شود.
دکتر زلفی گل با اشاره به اینکه در وزارت علوم نسخه یکسانی برای دانشگاه ها نمی پیچیم، تصریح کرد: همه دانشگاه ها شرایط یکسانی به منظور پذیرش حضوری دانشجویان ندارند، به همین علت نسخه یکسانی برای تمام دانشگاه های کشور نمی توانیم بپیچیم و لازم است که دانشگاه ها خودشان در این حوزه تصمیم گیری کنند.




منبع:

1400/09/28
12:23:58
0.0 / 5
485
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
sunblog