اعلام حوزه های جدید برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

بلاگ سان: بلاگ سان: حوزه های جدید برگزاری دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) اعلام گردید.

اعلام حوزه های جدید برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، پیرو انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در روز شنبه ۱۲ آذر ماه سال جاری درباره ی نام نویسی در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۴۰۱ و باتوجه به اعلام مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اطلاع می رساند علاوه بر حوزه های برگزاری قبلی تعیین شده، آزمون مذکور (درصورت به حدنصاب رسیدن آمار داوطلبان ثبت نام کننده) در زمینه های دیگر نیز انجام می شود.
باتوجه به اعلام حوزه های جدید بمنظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا حالا موفق به نام نویسی در این آزمون نشده اند، می توانند تا روز جمعه ۲۵ آذر ماه برای ثبت نام اقدام نمایند. لازم است که متقاضیان در بازه زمانی درنظر گرفته شده و مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۱۲ آذر ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در این آزمون نام نویسی کنند.
همچنین متقاضیانی که جهت شرکت در آزمون ثبت نام و کدرهگیری دریافت کرده اند، می توانند در بازه زمانی تعیین شده برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
این آزمون در داخل و خارج کشور انجام می شود. دانشگاه های حکیم سبزواری در سبزوار و بوعلی همدان در همدان؛ حوزه های برگزاری داخلی این آزمون هستند. همین طور شهرهای آنکارا و تفلیس به ترتیب در کشورهای ترکیه و گرجستان؛ حوزه های برگزاری آزمون در خارج از کشور هستند.




منبع:

1401/09/21
15:40:51
0.0 / 5
438
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog