كرونا، دانشجویان آكسفورد را هم متقلب كرد

گزارش ها از آن حکایت می کند که از آغاز شیوع ˮکروناویروسˮ تاکنون، میزان تقلب در بین دانشجویان دانشگاه ˮآکسفوردˮ دو برابر شده است.

كرونا، دانشجویان آكسفورد را هم متقلب كرد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، آمار و ارقام انتشار یافته از جانب دانشگاه آکسفورد نشان داده است که از آغاز شیوع "کرونا"، تعداد دانشجویانی که به علت تقلب کردن در امتحانات آنلاین مورد شناسایی قرار گرفته اند، دو برابر شده است.
با آغاز تعطیلی شهر در ماه مارس، اغلب امتحانات دانشگاه آکسفورد لغو شد. در عوض دانشجویان سال اول و دانشجویان دوره کارشناسی به صورت خودکار در امتحانات لغو شده نمره قبولی کسب کردند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هم به شیوه "کتاب باز" امتحان دادند. این اقدامات بروز تقلب در امتحانات را آسان تر کرد.
گفته شده که ۳۶ دانشجوی دانشگاه آکسفورد به علت مظنون بودن برای تقلب در امتحانات تحت بازجویی قرار گرفتند.
علاوه بر این، ۱۹ نفر هم به تبانی در امتحانات "کتاب باز" متهم شدند. مدت زمان این امتحانات که دانشجویان مجاز به دسترسی به کتاب، یادداشت ها و سایر منابع خود هستند، طولانی تر بوده و به صورت مجازی برگزار می گردد.
در مجموع، ۱۱ دانشجو قطعا مقررات را زیر پا گذاشتند و مجازات شدند. ۱۶ دانشجو دیگر هم همچنان تحت بازرسی هستند.
این آمار در زمان مشابه سال قبل نشان داده است که سال گذشته تنها ۲۶ مورد مشکوک به تقلب شناسایی شدند که در نهایت ۳ دانشجو به قطعیت متقلب شناخته شدند.
سخنگوی دانشگاه آکسفورد اظهار داشت: سال جاری، بیشتر از ۲۳ هزار جلسه آزمون آنلاین برای بیشتر از هزار و ۱۰۰ مورد برگه امتحانی برگزار شده است.
البته دانشگاه آکسفورد گفت اکثریت دانشجویان قوانین را رعایت می کنند و تنها چند مورد تقلب وجود داشته که مجازات هم شده اند.




منبع:

1399/10/15
01:50:35
0.0 / 5
360
تگهای خبر: دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
sunblog