رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران خبر داد

طراحی برنامه ای برای حضور حداقلی دانشجویان در سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از طراحی برنامه ای برای حضور حداقلی دانشجویان در سال تحصیلی آینده آگاهی داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب می توان در سال تحصیلی جدید با آموزش مجازی، کلاس های حضوری را به حداقل رساند.

طراحی برنامه ای برای حضور حداقلی دانشجویان در سال آینده
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده در دومین جلسه کانون مشاوران جوان دانشگاه علوم پزشکی ایران ( مجد ) اظهار نمود: با بهره بردن از اطلاعات معاونت آموزشی دانشگاه باید به دنبال طراحی اپلیکیشنی برای برنامه ریزی دقیق آموزشی باشیم تا دانشجویان در سالهای ابتدایی تحصیل بصورت برنامه ریزی شده و بهینه، فقط در دوره های آموزشی آزمایشگاهی و ضروری در دانشگاه حضور پیدا کنند.
وی همین طور با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانشجویان و کادر درمان، پیگیر آخرین وضعیت واکسیناسیون شد و اضافه کرد: همه افرادی که در اجرای طرح واکسیناسیون سراسری مشارکت کنند نیز واکسینه می شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران همین طور اشاره کرد: مشارکت در تدوین شیوه نامه بهداشتی انتخابات ریاست جمهوری در اسان تهران که به عهده دانشگاه علوم پزشکی ایران است و مشارکت هیات اجرائی دانشجویی در انتخابات نظام پزشکی که ۲۵ تیر ماه امسال دو برنامه مهم و پیش رو در دانشگاه است.
دکتر کوهپایه زاده اشاره کرد: یکی دیگر از مهم ترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی امسال مشارکت در پروژه هوشمند سازی خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی است که دانشگاه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و وزارت بهداشت در حال انجام آنست. ضمن این که تلاش می شود برای اجرای دومین کنگره کشوری دانشگاه نسل نو در دی ماه سال جاری برنامه ریزی هایی در کانون مجد صورت بگیرد.
بستر سازی برای مشارکت حداکثری دانشجویان و دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات آنان و ایجاد بانک ایده ها و طبقه بندی و اولویت بندی پیشنهادات و ایده هایی که قابلیت عملیاتی شدن برای بهبود کیفیت و فاکتورهای آموزشی، پژوهشی و اجرائی دارند و همین طور انتقال آن به ریاست دانشگاه از اهداف تشکیل کانون مشاوران جوان دانشگاه ( مجد ) در دانشگاه علوم پزشکی ایران است.



1400/02/31
13:09:52
0.0 / 5
338
تگهای خبر: آموزش , برنامه , پروژه , خدمات
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
sunblog