درخواست دانشگاه میشیگان برای الزامی شدن تزریق واكسن كرونا

بلاگ سان: اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه ایالتی میشیگان درخواست نمودند که برای ترم پاییز حتما واکسیناسیون آنها در مقابل COVID-19 صورت گیرد.

درخواست دانشگاه میشیگان برای الزامی شدن تزریق واكسن كرونا
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دانشجویان و اساتید دانشگاه ایالتی میشیگان از "ساموئل استنلی" رییس این دانشگاه درخواست نمودند که واکسیناسیون این افراد در مقابل کووید-۱۹ به یک ماموریت تبدیل گردد تا بتوانند برای ترم پاییز به دانشگاه بازگردند و آموزش را بصورت حضوری از سرگیرند.
استنلی در پاسخ به این درخواست اظهار نمود: من به مطالبات دانشجویان و اساتید به دقت گوش می دهم و فکر می کنم با این نحوه پاسخگویی، به کنترل شیوع کووید-۱۹ در سطح ملی کمک می شود.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، در این میان، شورای دانشگاه متشکل از سنای دانشکده و نماینده دانشجویان، برای کمک به دانشجویانی که ممکنست که دسترسی عادلانه به واکسن نداشته باشند، چند مورد استثنایی را تایید کرده است.
دانشگاه های دیگر مانند واشنگتن و روتگرز چند ماه قبل واکسیناسیون دانشجویان را الزامی کردند.
دانشگاه هاروارد نیز استفاده از ماسک را الزامی کرده است.
تا حالا بیش از ۳۰ دانشگاه آمریکایی اعلام نمودند که اگر دانشجویان در مقابل "کووید-۱۹" واکسینه نشوند، اجازه ورود و بازگشت به کلاس ها را ندارند.
این الزام با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا در تاثیرگذاری واکسن های کووید-۱۹ اجرا شده است.
از ین جهت، دانشگاه های کالیفرنیا به فهرست موسساتی اضافه شدند که تزریق واکسن را الزامی می کنند.
این شرایط در حالی است که خیلی از دانشگاه های آمریکا در مورد اجرای دستور تزریق واکسن به دانشجویان و کارمندان خود اختلاف نظر دارند چونکه معتقدند واکسن، آزادی های شخصی، مذهبی و یا انتخاب های پزشکی افراد را از آنها سلب می کند.




1400/03/08
11:47:17
0.0 / 5
405
تگهای خبر: آموزش , اساتید , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog