تازه ترین گزارش از وضعیت طلاق در استان مركزی

آمار طلاق در سومین استان سالمند كشور ۱۸ درصد افزایش یافت

در صورتیکه برخی مسئولین استان مرکزی از کاهش آمار طلاق در سال قبل و جاری خبر می دهند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: آمار طلاق در استان 18 درصد افزایش داشته است.

آمار طلاق در سومین استان سالمند كشور ۱۸ درصد افزایش یافت

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر بهروز اکرمی ظهر چهارشنبه در شورای اداری استان اظهار نمود: طبق آمار رسمی کشور در سال قبل موالید نسبت به سال ماقبل (سال ۹۸) ۶ درصد کاهش داشته است.
وی با اعلان اینکه آمار ازدواج بیش از ۸ درصد و طلاق ۱۸ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در سال ۸۶ نسبت ازدواج به طلاق در استان ۸.۵ بوده که در سال ۹۹ این نسبت به ۲.۴ رسیده که باید فکری در این خصوص کرد.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به این که استان مرکزی سومین استان سالمند کشور است، اظهار نمود: نرخ باروری در کشور پایین است که در استان مرکزی این نرخ پایین تر از میانگین کشوری است.
۱۱۸۲ شعبه ستاندن رأی در استان مرکزی
اکرمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار نمود: شعب ستاندن رأی افزایش چشمگیری داشته و یک هزار و ۱۸۲ شعبه در سراسر استان در نظر گرفته شده که البته احتمال کم یا زیاد شدن شعب وجود دارد. همین طور از این تعداد ۸۰۸ شعبه ثابت، ۳۷۴ شعبه سیار، ۶۶۴ شعبه شهری و ۵۱۸ شعبه روستایی است.
وی افزود: تعداد داوطلبین روستایی تأیید شده در هیئت های اجرائی و نظارت بخش ۴ هزار و ۶۷۲ نفر هستند و افراد ردصلاحیت شده زمان دارند در هیئت نظارت شهرستانی اعتراض خودرا جهت بررسی ثبت کنند. همین طور در شوراهای شهر نیز در هیئت های اجرائی و نظارت شهرستان و استان ۷۵۰ نفر تأیید صلاحیت شدند که به رقابت خواهند پرداخت البته افرادی که توسط هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده اند می توانند شکایت خودرا به هیئت نظارت مرکزی ارسال نمایند.
۷ خردادماه فهرست نهایی داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس اعلام می شود
اکرمی درباب داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۴۲ نفر در هیئت های اجرائی و نظارت استان تأیید صلاحیت شده اند و تمامی پرونده ها در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته است. ۷ خرداد فهرست نهایی این داوطلبان اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اشاره کرد: طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظفند که حسب در خواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خودرا تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند، بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزو ایام ماموریت نامبردگان محسوب خواهد شد به همین دلیل این کار الزام است و باید حتما باتوجه به شرایط کرونائی دستگاهها در این رابطه همکاری کنند.

1400/03/10
00:00:30
0.0 / 5
423
تگهای خبر: دستگاه , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
sunblog