آغاز مصاحبه مجازی داوطلبان دكتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش بلاگ سان مصاحبه مجازی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی، از امروز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه شروع شد.

آغاز مصاحبه مجازی داوطلبان دكتری تخصصی دانشگاه آزاد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، مصاحبه مجازی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان و همینطور داوطلبان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی، تا روز پنج شنبه مورخ ۱۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت.
همینطور بنا بر اعلام قبلی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز آخرین فرصت دریافت برگه اطلاعات به منظور ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی است و متقاضیان می توانند به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org رجوع کنند.
دانشگاه آزاد سفارش کرده است از آنجایی که مصاحبه مجازی یک جلسه رسمی به حساب می آید، بنابراین لازم است در محیطی آرام و بدون سر و صدا با پوشش مناسب برگزار گردد. ضمناً به منظور شرکت در مصاحبه مجازی وجود دوربین (webcam) بر روی کامپیوتر و همینطور روشن بودن آن به همراه میکروفون در طول زمان مصاحبه الزامی است. به منظور پیشگیری از اکوی صدا در طول زمان مصاحبه نیز، استفاده از هدفون / هدست در طول زمان مصاحبه سفارش می شود.



1400/04/01
09:20:01
0.0 / 5
381
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
sunblog