امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی

بلاگ سان: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ساعت 24 امروز جمعه چهارم تیر ماه اختتام می پذیرد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، ثبت نام جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه شروع شد و باتوجه به اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا جمعه ۴ تیرماه تمدید گردید و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر جهت شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نکرده اند باتوجه به اعلام رشته محل های جدید و فراهم کردن امکان ویرایش می توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت نام بوسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفت.
زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آخر وقت جمعه چهارم تیر اختتام می یابد. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی با آزمون و یا بر طبق سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار می شود.




منبع:

1400/04/05
20:17:43
0.0 / 5
355
تگهای خبر: آموزش , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog