امروز آخرین مهلت رفع نقص مدارك آزمون دستیاری

بلاگ سان: مهلت رفع نقص مدارک شرکت کنندگان در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی امروز جمعه چهارم تیر اختتام می یابد.

امروز آخرین مهلت رفع نقص مدارك آزمون دستیاری
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ تمامی داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خودرا بطور کامل ارسال نکرده اند می توانند تا آخر وقت امروز جمعه ۴ تیرماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام نمایند.
داوطلبان می توانند سوالات خودرا فقط بوسیله فرم تماس با ما در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مطرح کنند.آن دسته از افرادی که سهمیه رزمندگان آنان مورد تایید نیست هم باید با مراجعه به ارگان مرکزی نامه تائیدیه را دریافت و در مدارک خود بارگذاری کنند.
قبل از این قرار بود چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در ۷ اسفندماه ۹۹ اجرا شود که با اعتراض داوطلبان به تعویق افتاد و سپس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون بعدی را ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام نمود که این زمان نیز با اعتراض داوطلبان مواجه گردید و در نهایت دیوان عدالت اداری با صدور حکمی برگزاری این آزمون را متوقف کرد و نهایتا قرار شد چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در روز سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ اجرا شود.
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، رعایت فاصله بین دو آزمون و تغییر منابع برخی رشته ها همچون دلیلهای اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری به زمان برگزاری این آزمون بود.




منبع:

1400/04/05
23:07:34
0.0 / 5
401
تگهای خبر: آموزش , سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
sunblog