حداقل نمره قبولی آزمون زبان دكتری دانشگاه آزاد كاهش پیدا كرد

به گزارش بلاگ سان دستورالعمل «نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی EPT» دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ گردید.

حداقل نمره قبولی آزمون زبان دكتری دانشگاه آزاد كاهش پیدا كرد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمود که پیرو دستورالعمل ارزیابی جامع و حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی با عنایت به شیوع کرونا و به منظور مساعدت به دانشجویان دوره دکتری تخصصی که در سال ۱۴۰۰ حائز شرایط دفاع از رساله بوده و صرفا به علت عدم عرضه نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی، امکان دفاع از رساله برای آنها فراهم نشده، دستورالعمل «نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی EPT» ابلاغ گردید.
بر اساس این دستورالعمل حداقل نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی EPT تا آخر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی غیر پزشکی (تمام ورودی ها) از نمره ۵۰ به ۴۸ تقلیل می یابد. بر این اساس دانشجویانی که دارای نمره قبولی ۴۸ هستند، می توانند با رعایت سایر ضوابط آموزشی و پژوهشی حداکثر تا آخر سال تحصیلی یاد شده نسبت به دفاع از رساله اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این دستورالعمل آمده است: دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل که مدرک زبان EPT آنها در نیمسال آغاز به تحصیل یا در حین تحصیل دارای اعتبار بوده، مشمول این دستورالعمل می شوند.
همچنین، ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی(اشتمال) دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ شروع شده و تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت.




منبع:

1400/04/18
22:33:13
0.0 / 5
383
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog