در گزارش بلاگ سان مطرح شد؛

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی ها

به گزارش بلاگ سان قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی، از اجرای طرح آزادسازی زندانیان و آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با اولویت زنان سرپرست خانوار اطلاع داد.

آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط جهادی ها
حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی، در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد توسط این مرکز مردمی اطلاع داد و اظهار داشت: طرح آزادسازی ۱۱۰ زندانی با اولویت زنان سرپرست خانوار و مردان جرایم غیر عمد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرارگاه جهادی شهید گودرزی قرار گرفت که با همت خیرین و مردم عزیز، بستر آزادسازی این ۱۱۰ زندانی در روز عید غدیر فراهم گردید. وی ضمن اشاره به فعالیتهای این مرکز اظهار داشت: قرارگاه جهادی شهید گودرزی همزمان با ایام فرخنده سالروز ازدواج آسمانی و ملکوتی حضرت علی بن ابیطالب (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) در سال ۱۳۹۸ در استان تهران راه اندازی شد. هدف از افتتاح این مرکز نیکوکاری هم افزایی، نهادینه سازی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری بین آحاد مختلف جامعه بخصوص خیرین در جهت حل مشکلات جامعه با استفاده از توانمندی و ظرفیت های بالقول و بالفعل مادی و معنوی خیران است که می تواند گام مثبتی در نیل به خدمت، تسهیل و تسریع در رفع مشکلات اقشار صدمه پذیر و کاهش صدمه های اجتماعی و به صورت خاص مددرسانی به محرومان و نیازمندان است.
رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه خدمات این مرکز نیکوکاری شامل تهیه و توزیع بسته های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان است، بیان نمود: به صورتی که از زمان انتشار کرونا ۸۰۰۰ بسته معیشتی در چند نوبت میان مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و افراد شناسایی شده و هم متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است. خیرخواهان اضافه کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و تهیه و توزیع بیشتر از ۳۸۵ سری جهیزیه کامل برای نوعروسان و تهیه و توزیع صدها کتانی و لباس گرم برای کودکان کار از دیگر فعالیتهای این مرکز است. وی با اشاره بر عرضه خدمات مشاوره حقوقی به شهروندان توسط این قرارگاه جهادی عنوان کرد: این مرکز به منظور ارتقای سلامت اجتماعی و تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب، با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، کارشناسان و مشاوران خانواده برجسته، خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده را راه اندازی نمود و در استانهای تهران، قزوین، گیلان، مازندران و اخیرا سمنان و خراسان رضوی درحال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

گفتنی است هموطنان می توانند کمک های مردمی و خیرخواهانه خویش را به شماره کارت این مرکز به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۱۹۵۹ واریز نمایند.

1400/05/27
14:29:19
0.0 / 5
494
تگهای خبر: حقوقی , خدمات
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
sunblog