مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی مطرح كرد؛

ادامه فعالیت پویش مهربانی با استقبال شهروندان

به گزارش بلاگ سان مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: پویش مهربانی به دنبال استقبال شهروندان و با هدف کمک به ازدواج آسان و تأمین اقلام زندگی فعالیت خویش را ادامه می دهد.

ادامه فعالیت پویش مهربانی با استقبال شهروندان

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر؛ سیدمالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به دنبال برگزاری چهارمین جلسه دبیران پهنه های پنج گانه شهر تهران در تشریح چگونگی شکل گیری «پویش مهربانی» اظهار داشت: این پویش به صورت رسمی، از سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) شروع شد و در مناسبت های مختلف نظیر محرم و شروع سال تحصیلی هم تداوم خواهد داشت.
وی افزود: این پویش ابتدا با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین اقلام اولیه زندگی زوج های جوان گل گرفت، اما با استقبال و مشارکت شهروندان و همینطور همکاری «مجمع خیرین» مواجه گردید و در نهایت با تاکید مجامع ۲۲ گانه خیرین شهر تهران مقرر شد در مناسبت های دیگر هم این پویش فعالانه نقش آفرینی کند.
حسینی در مورد «مجمع خیرین» اظهار داشت: این مجمع در ۳ کارگروه اصلی «رفاهی و حمایتی»، «آموزشی و فرهنگی» و «توانمندسازی و کارآفرینی» شکل گرفت و پویش مهربانی بعنوان رویدادی عملیاتی و میدانی افتتاح شد تا به وسیله آن زمینه توانمندسازی شهروندان کم برخوردار بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی اقدامات این کارگروه ها را برای توانمندسازی و رفع نیازهای محصلین هم مؤثر دانست و اظهار داشت: امیدوارم در چارچوب «پویش مهربانی» و با کمک «مجمع خیرین مناطق ۲۲ گانه»، بتوانیم قدمی در کاهش آلام اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه برداریم.


منبع:

1400/06/09
21:38:49
0.0 / 5
500
تگهای خبر: آموزش , خدمات , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
sunblog