اعلام زمان برگزاری آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی

بلاگ سان: با بیان مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون و شفاهی کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال 1400 در ایام 19 تا 22 بهمن ماه 1400 برگزار می گردد و داوطلبان می توانند جهت شرکت در این آزمون از 24 مهر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اعلام زمان برگزاری آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۰ در روز سه شنبه ۱۹ بهمن و آزمون شفاهی در ایام چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به انتها رسانده اند، باید از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۴ مهر تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۸ مهر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه و بصورت اینترنتی ثبت نام کرده و در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام نمایند.
مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۰، شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفینامه مرکز خدمات آموزشی برای شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.
داوطلبان برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» و پرداخت هزینه شرکت در آزمون، برمبنای مبالغ مندرج در سایت با بهره گیری از کارت های بانکی عضو شتاب اقدام نمایند. داوطلب بعد از دریافت کد پرداخت می تواند نسبت به ثبت نام اقدام نماید.
به گزارش روابط هممی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، هزینه ثبت نام برای افرادی که برای اولین بار در آزمون شرکت می کنند یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، برای افرادی که برای بار دوم در آزمون شرکت می کنند ۳ میلیون ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۶ میلیون ریال است.




منبع:

1400/07/16
14:02:28
0.0 / 5
436
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , اینترنت , خدمات
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
sunblog