از سوی سازمان امور اداری و استخدامی؛

مجوز دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال صادر شد

به گزارش بلاگ سان مجوز استفاده از دورکاری مادران شاغل آبستن یا دارای فرزند زیر ۶ سال و یا معلولان با پیگیری های معاون رئیس جمهوری در امور زنان از جانب سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شد.

مجوز دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال صادر شد

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، با عبور کشور از پیک پنجم کرونا و لغو بخشنامه نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و ادارات در شرایط سه گانه اخطار ناشی از همه گیری بیماری کرونا و با عنایت به عدم بازگشایی مهدهای کودک در سرتاسر کشور، این معاونت با درخواست ها و تماسهای مکرر مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال روبرو شد که برای حضور در محل کار با مشکل مواجه گشتند.
لذا با پیگیری های مکرر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و طرح مبحث در سه جلسه پی در پی هیات دولت، نامه ریاست سازمان اداری استخدامی در خصوص مجوز استفاده از دورکاری به شماره ۴۲۵۷۳ مورخ ۱۴۰۰.۰۸.۱۲ صادر شد.
در این نامه تصریح شده است که در ارتباط با اولویت دورکاری کارکنان خانم شاغل دارای فرزند خردسال، تبصره ذیل ماده ۴ آئین نامه دورکاری شماره ۷۶۴۸۱/۴۴۷۲۶ مورخ ۱۳۸۹.۰۴.۰۸ با این مضمون که در صورت وجود چند کارمند حائز شرایط متقاضی دورکاری، مادران آبستن یا دارای فرزند کمتر از شش سال و معلولین عزیز از اولویت برخوردار خواهند بود مبنای عمل قرار گیرد.


منبع:

1400/08/17
21:19:41
0.0 / 5
519
تگهای خبر: دستگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
sunblog