برگزاری آزمون جامع دانشجویان علامه حضوری شد

بلاگ سان: زمان و جزییات برگزاری آزمون جامع نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام گردید.

برگزاری آزمون جامع دانشجویان علامه حضوری شد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، ارزیابی آزمون جامع نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در ایام ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
بر این اساس، دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که تمامی دروس مرحله آموزشی خودرا با موفقیت گذرانده و میانگین کل نمرات آنها ۱۶و بالاتر باشد. همین طور ارائه نمره زبان قابل قبول جهت شرکت در ارزیابی جامع الزامی است در غیر این صورت شرکت در آزمون میسر نبوده و یک نوبت لحاظ خواهد شد.
بر این اساس دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که آزمون جامع را در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب و گرفتن کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خودرا با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.
همین طور ارائه نمره زبان قابل قبول جهت شرکت در آزمون جامع نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور امکان پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.
آزمون جامع نیم سال قبل این دانشجویان در ایام ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان بندی اعلام شده از طرف دانشکده ها بصورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری بصورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) انجام شد.
دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ آزمون جامع نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه بصورت حضوری برگزار می گردد.




منبع:

1400/09/14
12:34:05
0.0 / 5
523
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
sunblog