اعلام آمار داوطلبان دکتری ۱۴۰۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 169 هزار داوطلب در آزمون دکتری 1401 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی آگاهی داد و اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ششم اسفند ماه انجام خواهد شد.

اعلام آمار داوطلبان دکتری ۱۴۰۱
فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: مهلت متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ روز گذشته جمعه ۱۲ آذر به پایان رسید. کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده بودند می توانستند در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام خود اقدام و اطلاعات خودرا ویرایش کنند.
ایشان سپس با اشاره به ثبت نام تعداد ۱۶۹هزار و ۶۰۱ داوطلب در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: البته این آمار نهایی نیست ما بطور معمول تا آن زمان که فایل آزمون و حوزه ها بسته نشده باشد با داوطلبان جهت ثبت نام مساعدت می نماییم ولی باتوجه به امارها پیش بینی می شود آمار داوطلبان در مقایسه با سال قبل کم شده باشد.
زرین اشاره کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها ۱۸۵هزار و ۷۷۵ نفر بود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: به متقاضیان سفارش شد که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر طبق فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، اطلاعات لازم را برمبنای بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند. همین طور لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند.
زربن اظهار داشت: متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. هر متقاضی بر طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت نماید.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند برگزار می شود.



1400/09/14
22:32:02
0.0 / 5
525
تگهای خبر: آموزش , برنامه , دانشگاه , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
sunblog